KARABAS.PL zaprasza do współpracy Organizatorów wydarzeń

KARABAS.PL oferuje następujące usługi:
•    sprzedaż biletów przez stronę karabas.pl;
•    sprzedaż biletów przez call-center;
•    sprzedaż biletów przez sieć partnerską, obejmującą strony partnerskie;
•    organizacja systemów kontroli dostępu i służby wsparcia podczas trwania wydarzenia;
•    obsługa tras koncertowych;
•    promocja wydarzeń przez media społecznościowe KARABAS i za pomocą tematycznych mailingów e-mail.

Na stronie KARABAS.PL zaimplementowano serwisy e-commerce, istnieje możliwość sprzedaży dodatkowych towarów. Strona jest podłączona do największych systemów płatności.
Reprezentowanie wydarzenia na KARABAS.PL pozwala znacząco zwiększyć sprzedaż biletów i obniżyć koszty jego promocji. Wszystkie wydarzenia na stronie są opatrzone szczegółowymi opisami, materiałami zdjęciowymi, filmikami, planami, opisami sal i ich adresami.

Odwiedzający stronę może wybierać wydarzenia według gatunków, miast i dat ich odbycia oraz gromadzić bonusy. KARABAS akceptuje płatności kartami kredytowymi i elektronicznymi środkami płatniczymi. Klient może nabyć na stronie bilet elektroniczny i samodzielnie go wydrukować.

Organizacja systemu kontroli dostępu i służby wsparcia
KARABAS regularnie świadczy usługi dotyczące organizacji systemów kontroli dostępu na wydarzeniach, obejmujące:
•    zapewnienie wyposażenia i personelu;
•    przetwarzanie baz danych biletów zakupionych od innych operatorów biletowych;
•    organizację procesu kontroli biletów przy wejściu;
•    rozwiązywanie kwestii problematycznych.

Zasady współpracy z KARABAS.PL
1.    Aby rozpocząć współpracę (sprzedaż biletów), Organizator wydarzenia musi zawrzeć umowę z serwisem biletowym KARABAS. Umowa oraz warunki dotyczące wysokości prowizji są wysyłane po otrzymaniu informacji o wydarzeniu.
Uwaga! Organizatorem wydarzenia może być wyłącznie osoba prawna.
Po zawarciu umowy Organizator wypełnia formularz, w którym zamieszcza szczegółowe informacje o wydarzeniu, obejmujące:
•    dostępną liczbę biletów (liczba biletów z określoną ceną, a w przypadku miejsc numerowanych – także rząd i numer miejsca, przeznaczonych do sprzedaży przez operatora biletowego);
•    plakat o wymiarach 707x1000 w formacie .jpg oraz w warstwach .psd lub .tiff bez jakichkolwiek logo reklamowych;
•    informację prasową na stronę internetową;
•    zdjęcia i materiały, które mogą zainteresować kupujących bilety i które Organizator chciałby wykorzystać w mediach społecznościowych oraz w newsletterach;
•    interesujące fakty o artystach.
2.    Po podpisaniu umowy oraz dostarczeniu danych o wydarzeniu, jest ono dodawane do systemu "FrontManager: Tickets". Organizator uzyskuje dostęp do panelu osobistego, dzięki któremu może: 
•    zobaczyć statystyki sprzedaży;
•    przeprowadzać analizy i podejmować bieżące decyzje dotyczące zarządzania biletami;
•    wygenerować samodzielnie bilety elektroniczne lub wejściówki.
«FrontManager: Tickets» to system biletowy stworzony przez ukraińskiego producenta oprogramowania, firmę «FrontMenedżer» Sp. z o.o. «FrontMenedżer» jest jedynym ukraińskim deweloperem systemów biletowych, który posiada certyfikat TUV NORD potwierdzający zgodność z normą ISO 9001: 2008 (obejmujący projektowanie i sprzedaż oprogramowania oraz świadczenie usług jego użytkowania online – model SaaS).
W systemie działają: strona KARABAS.PL, call-center, partnerzy zajmujący się dystrybucją biletów, w tym serwisy z afiszami, banki i strony o innej tematyce.
Gdy wydarzenie zostanie aktywowane w systemie, sprzedaż rusza jednocześnie we wszystkich kanałach sprzedaży KARABAS.
3.    Zasady rozliczeń z Organizatorem ustalane są indywidualnie.
4.    W dniu wydarzenia KARABAS.PL  może zostać partnerem serwisowym Organizatora i zorganizować: 
• system kontroli dostępu (organizacja pod klucz lub udostępnienie sprzętu); 
• obsługę klienta;
 • sprzedaż biletów na miejscu.
W sprawie współpracy prosimy o kontakt: [email protected]