KARABAS.PL zaprasza organizatorów wydarzeń do współpracy
KARABAS.PL świadczy następujące usługi:
• sprzedaż biletów poprzez stronę internetową karabas.pl;
• sprzedaż biletów za pośrednictwem call center;
• sprzedaż biletów poprzez sieć afiliacyjną obejmującą strony partnerskie;
• organizacja systemów kontroli dostępu i usług wsparcia podczas wydarzenia;
• usługi tras koncertowych;
• promocja wydarzeń poprzez media społecznościowe KARABAS oraz poprzez tematyczne newslettery e-mailowe.
Serwis KARABAS.PL oferuje usługi e-commerce oraz możliwość sprzedaży dodatkowych produktów. Strona jest połączona z największymi systemami płatności.
Reprezentacja wydarzenia na KARABAS.PL pozwala znacząco zwiększyć sprzedaż biletów i obniżyć koszty jego promocji. Wszystkie wydarzenia zamieszczone na stronie są opatrzone szczegółowymi opisami, materiałami fotograficznymi i filmowymi, planami, opisami hal i ich adresami.
Organizacja systemu kontroli dostępu i obsługa serwisowa
Firma KARABAS regularnie świadczy usługi w zakresie organizacji systemów kontroli dostępu na potrzeby imprez, w tym:
• zapewnienie sprzętu i personelu;
• przetwarzanie baz danych zakupionych biletów od innych operatorów biletowych;
• organizacja procesu kontroli biletów przy wejściu;
• rozwiązywanie problemów.
Odwiedzający witrynę mogą wybierać wydarzenia według gatunku, miasta i daty, a także zdobywać bonusy. KARABAS akceptuje płatności kartami kredytowymi i pieniędzmi elektronicznymi. Kupujący może zakupić bilet elektroniczny na stronie internetowej i samodzielnie go wydrukować.
System pracy z KARABAS.PL
1. Aby rozpocząć pracę (sprzedaż biletów), Organizator Wydarzenia zobowiązany jest zawrzeć umowę z Biletiarnią KARABAS. Umowę oraz warunki dotyczące wysokości prowizji wysyłamy na życzenie w odpowiedzi na przekazane informacje o zdarzeniu.
OSTRZEŻENIE! Organizatorem wydarzenia może być wyłącznie osoba prawna.
Po zawarciu umowy Organizator wypełnia ankietę, w której podaje szczegółowe informacje na temat wydarzenia, w tym:
• limit biletów (limit – liczba biletów z podaniem ceny, a w przypadku wejścia na pokład – rzędu i miejsca, które mają zostać sprzedane za pośrednictwem operatora biletowego);
• plakat o wymiarach 707x1000 w formacie .jpg, .psd lub .tiff oraz warstwy bez logo reklamowych;
• informacja prasowa na stronie internetowej;
• materiały fotograficzne i wideo, które mogą zainteresować nabywców biletów i które Organizator chce wykorzystać w mediach społecznościowych i newsletterach;
• ciekawostki o mówcach.
2. Po podpisaniu umowy i dostarczeniu informacji o wydarzeniu, zostaje ona przeniesiona do systemu „FrontManager: Bilety”. Organizator otrzymuje dostęp do konta osobistego, które umożliwia:
• przeglądać statystyki sprzedaży;
• analizować i podejmować decyzje operacyjne dotyczące zarządzania liczbą biletów;
• samodzielne generowanie biletów i zaproszeń elektronicznych.
System biletowy „FrontManager: Bilety” jest produktem ukraińskiego producenta oprogramowania „FrontManager” LLC. Firma „FrontManager” jest jedynym ukraińskim producentem systemów biletowych, który uzyskał certyfikat TUV NORD za zgodność z normami ISO 9001:2008 (rozwój i sprzedaż oprogramowania, świadczenie usług jego użytkowania w trybie „on-line” - serwis (model SaaS).
Z systemem połączone są: strona internetowa KARABAS.PL, call center, partnerzy zajmujący się dystrybucją biletów, w tym miejsca umieszczania plakatów, banki i strony niezwiązane z główną działalnością.
Po dokonaniu aktywacji wpisu w systemie rozpoczyna się jego sprzedaż we wszystkich kanałach sprzedaży KARABAS.
3. Procedura płatności u Organizatora jest ustalana odrębnie.
4. W dniu wydarzenia KARABAS.PL może zostać partnerem serwisowym Organizatora i zorganizować:
• system kontroli dostępu (organizacja pod klucz lub dostarczenie sprzętu);
• obsługa klienta;
• sprzedaż biletów na miejscu.
W sprawach współpracy prosimy o kontakt: sale@karabas.pl